Biography
Margareta bevakar, följer och analyserar med passionerat intresse kunders beteende i en värld där förutsättningarna förändras. De grundläggande drivkrafterna förblir desamma medan uttryckssätten förändras. Trendspanar vart detta beteende tar vägen och vilka krav det kommer att ställa på retailbranschen. Reder ut möjligheterna och utmaningarna i dagens kundresor och hittar relevansen i förhållandet mellan kund och företag.
Har en bakgrund som lektor i marknadsföring på högskoleprogram för butiskchefer, och projektledare inom IT och trycksaksproduktion.
Idag affärsutvecklare och ansvarig för kundundersökningar och insightarbete i Jula-koncernen, med tidigare ansvar för Julas butikskommunikation. Margareta är också aktuell med sin nysläppta bok ”Kundresan – din guide till hållbara kundrelationer” – en bok som hjälper dig att förstå vad kundresan är, hur man arbetar med kundresor och hur resultatet kan användas.
Vi är glada att välkomna Margareta och ser fram emot att ta del av hennes erfarenhet kring möjligheter och utmaningarna kring detta aktuella ämne.